[Tajfutas] BP Kupa 15. kör - Vezér Kupa

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2024. Jún. 10., H, 10:49:28 CEST

Csatlakoznék én is a dícsérők sorához, hangulatos verseny volt, amolyan
igazi MOM-os tájfutó csemege.
Külön kiemelném a gyerekversenyt, 2 külön pályával: a klasszikus bólya
keresgélés mellett a kalózos kincskereső játék nagyon ötletes volt!
Köszönet a rendezőknek!
zka

Miklós Mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún. 9., V,
20:21):