[Tajfutas] Köszönet a Gigasprint Rally rendezőinek

Miklós Mets miklos.mets at gmail.com
2024. Jún. 3., H, 19:57:56 CEST

Szia Péter!
Minden szavaddal egyetértek. Szuper jó kis verseny volt. mondjuk az én
erőnlétem miatt nekem határterhelésnek számított.
Én is azon gondolkoztam vajon miért nem voltunk többen?
Ritkán van, hogy Magyarországon ennyire oda kell figyelni egy versenyen.
Talán a szlovén Karszt Kupa ami figyelősebb.
A korlátozott népszerűség okát abban (is) vélem, hogy már a tájfutók egy
része is inkább egy egyszerűen és biztosan teljesíthető városi sprinten
indul mint egy ilyen bonyolult tájékozódási versenyen.
Én például többeknek megszereztem azt az örömöt hogy kettő, három vagy akár
négyszer is leelőzhettek a pályán:-)
Jó volt!
MM