[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2024 1. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Jan. 24., Sze, 21:49:55 CET

Sziasztok,

A lenti levelet kaptam ma a TORUS TempO csapatától.

http://torus.yq.cz/

Jövő hét szerdán kezdődik az idei szezon. Lágymányosra megyünk, a
Tüskecsarnok környékére.

Ez itt egy régi térkép:
http://astrois.hu/doma/show_map.php?user=jtamas&map=66

Ha valaki rendelkezik a 2023 évi kiadásával, az legyen szíves küldje meg
nekem képfájlban vagy egy linket az elérési lehetőségről.

Köszi és készüljetek.

Slava ...

Janó