[Tajfutas] szállás kiegészítés Fwd: WMOC / FIN5 2024 utazás busszal

luckybalazs lucky.balazs at gmail.com
2024. Jan. 13., Szo, 13:42:38 CET

Sziasztok!

A korábbi levelemet kiegészítem a szállásokra vonatkozó információkkal.
Az oda és vissza úton 1-1 éjszakát Rigában, illetve Varsóban töltünk.
A szállásdíj az alábbiak szerint alakulnak (*/ fő / 2 éj, reggelivel együtt*
)
1 fő / szoba esetén: 63.000 Ft
2 fő / szoba esetén: 37.500 Ft
3 fő / szoba esetén: 30.000 Ft

A korábbi levelemben még azt írtam, hogy a turkui szállást mindenki
egyénileg intézheti, azonban a saját tapasztalatok, illetve a közös
szállásra vonatkozó igények, visszajelzések alapján kerestem egy újabb
opciót. Látva a vb miatt Turkuban jelentősen megemelkedett szállásdíjakat,
a várostól kicsit távolabb kerestem olyan szállást, ami többféle
szálláslehetőséget ajánl.

Az alábbiak lehetőségek közül lehet választani:

Szoba 2 főre, saját fürdőszobával:      17.500 Ft / fő / éj
4 fős apartman, saját fürdőszobával:  14.000 Ft / fő / éj
    - az apartman tovább bővíthető két pótággyal, ennek díja: 8.500 Ft / fő
/ éj

4 fős szoba 2 db emeletes ággyal, közös fürdőszobával: 11.000 Ft / fő / éj
Sátorral, saját felszereléssel, közös fürdőszobával:            6.500 Ft /
fő / éj

Reggeli és vacsora kérhető, hideg ételek esetén 5-5 EUR / fő / étkezés,
meleg reggeli, vacsora esetén 10-10 EUR / fő / étkezés.
Az egyes szállástípusok száma korlátozott, így azokat a foglalások
sorrendjében töltjük fel.

A fenti árak természetesen a jelenlegi EUR árfolyamra vonatkozó,
tájékoztató jellegű árak, ami a végleges foglalásig, fizetésig változhatnak.
Illetve a korábbi utazási költséget turkui szállással kalkuláltuk,
amennyiben erről a szálláshelyről kell a verseny helyszínekre "ingázni", az
még várhatóan 8-10eFt-tal emeli az utazási költségeket. Ennek ellenére
ezekkel a kedvezőbb szállás költséggel kalkulálva az összköltség még így is
jelentősen alacsonyabb.

Üdv

Balázs