[Tajfutas] Századik év

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Jan. 12., P, 14:45:16 CET

Szerintem mindez az évtizedekre bontás szokásos helytelen gyakorlatának a
folyománya. A Középiskolai Matematikai és Fizikai Lapok archívumát is úgy
osztották fel évtizedekre, hogy minden évtizedet egy 0-ra végződő évvel
kezdenek. Az archívum nyitólapján bontsátok ki a tartalomjegyzékben az
"Évfolyamok" mappát és meglátjátok.
http://db.komal.hu/KomalHU/
Olyan hibás megszokás, amin már nem lehet változtatni. Ahogy azon sem lehet
változtatni, hogy a "mountain bike"-ot hülye módon "monten bájk"-nak ejtik
Magyarország bringásai. Az első felét franciás, a második felét angolos
kiejtéssel. Sajnos ez a buta kiejtés úgy elterjedt, hogy nem lehet már ezen
segíteni. Így aztán már én is alkalmazkodtam és egy idő óta "monten
bájk"-ot mondok.

Üdv:
Gerzson

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 12., P,