[Tajfutas] Századik év

Tipo TKE tipotke at outlook.hu
2024. Jan. 12., P, 10:33:05 CET

Ha felmerült a nulladik év, akkor már beszéljünk arról is, mikor ért véget a 20. évszázad és mikor kezdődött a 21.

Az egész világon hibásan ünnepelték a 1999.12.31/2000.01.01 váltással, holott az egy évvel később következett be. Pont azért, mert nem volt 0. év.

De már az ezt megelőző századfordulón is hasonló volt a helyzet, ld. Karinthy gyerekkori naplóját.

Miksi