[Tajfutas] Fwd: Fwd: rejtvény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Jan. 9., K, 15:51:37 CET

A Nobel-díjas Krausz? És ez tuti biztos? Akkor megírom ezt is róla a
könyvemben.
Hogy milyen kicsi a világ! Ahogy szokták mondani. A kétszeres matek
diákolimpiai bronzérmes Kornis Kristóffal 3 nappal ezelőtt a hivatalos
Szigetfutáson találkoztam. Helyesebben: csak hétfőn az eredménylistán
láttam meg a nevét, ugyanis személyesen nem ismerjük egymást. A LinkdIn-ben
próbálok most hozzá kapcsolatot keresni, de még nem válaszolt. Lehet, hogy
csak ritkán néz bele.
https://futni.hu/eredmenyek/osszesites
https://www.imo-official.org/country_individual_r.aspx?code=HUN&fbclid=IwAR2dLjxPXd5WCfL0A9uC0pC2LYLGzukWxV6Bdlj0h9Ff9aXfQRmPKUCQQeI
Az imo-official listában a magyar csapatok tagjai között legalább 8
jelenlegi vagy korábbi tájfutó neve található. Azért írtam úgy, hogy
legalább, mert a fiatalabbakat én kevésbé ismerem, még más is lehet az
alább felsoroltakon kívül. Az általam talált 8 ember: András Éles, Péter
Pál Pach, Gergely Faragó, Gábor Cynolter, Gyula Károlyi, László Mérő, én,
György Muszély. Találtok esetleg további tájfutókat az imo listán rajtuk
kívül?

Üdv:
Gerzson

Muliter Gábor <gabor.muliter at szamnetvill.hu> ezt írta (időpont: 2024. jan.