[Tajfutas] Fwd: rejtvény

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2024. Feb. 16., P, 18:27:34 CET

Sziasztok!
A három megfejtő: Tóth Karesz, Pavlovics György és Kovács Péter (Bgy).
Nyereményüket megkapták postán (remélem).
Az alábbi sorokhoz érkezett észrevétel:
3-1-2, 3-5-2, 3-5-3
Ha valaki tudja a jó megoldást, írjon.
Meg ha bárhol hibát láttok a megfejtésben, archiválni fogjuk az anyagot.
Különösen azokra számítok, akik azt írták, mindenkit felismertek.
A gk vezető belekeverése nem az én gonoszságom, egyszerűen ott volt a többi
között.
Ábel