[Tajfutas] Mecsek Egyesület Belváros újratöltve 2.0

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Feb. 15., Cs, 22:52:06 CET

Sziasztok,

2014-ben jelent meg egy általam írt cikk (hír) a "Tájfutásért-Pécs"
Alapítvány honlapján.

https://tajfutaspecs.hu/index.php/oktatoanyagok/tesztlapok/69-hirek/664-mecsek-egyesulet

2015-ben abaligeti fiataloknak is bemutattam a Baronek Jenő gondozásában
létrehozott kiállítást. Lásd melléklet.

Ma arra sétáltam nagylegényemmel és sajnos már nincs cégér a falon,
üresek a kirakatok. "Kiadó", hirdeti az ablakban a felirat.

https://www.google.com/maps/@46.07699,18.2333224,3a,49.2y,147.37h,98.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0mQndoYJx5idZyJWds1RqA!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Aki nem látta, az sajnálhatja. Egyedülálló relikviák voltak benne.

Kitérő: tőlem két kilométerre található a pécsi Hősök tere:

https://www.google.com/maps/@46.118196,18.261364,3a,15y,86.13h,91.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssUJWZOMTdRDZwIW-o5kG_g!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Budapestieknek is bizonyára elérhető közelségben van "egy" Hősök tere:

https://www.google.com/maps/@47.5149127,19.0775779,3a,75y,59.5h,106.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjeksVFIvkHAPw4xkS4Gayw!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Kalandra fel!

Slava ...

Name: mecsek_egyesület_3.jpg