[Tajfutas] Válogatott edzőtábor, nyílt edzőtábor BL-4 forduló, TTEV-6 forduló, február 24-25.

Tibor Gera geratibi64 at gmail.com
2024. Feb. 14., Sze, 17:34:44 CET

Sziasztok!

A jövő hét végén rendezzük az alföldön az alábbi eseményeket, amelyek
összefüggenek, ezért írom egy levélben az információkat.

*Válogatott edzőtábor* *02. 23-25*. Kecskemét központtal.
Csatolva a kiírása és napokon belül küldjük az értesítőt is.
Az alábbi formon kell *jelentkezni, február 17. szombat 24.00-ig.*
Ifi - Junior - Felnőtt válogatott évnyitó edzőtábor - Kecskemét, 2024.
február 23-25. (google.com)
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdPrKwF_KqocYsBaAE7RZezy33hQ_5c8Yxjv4p-D-btKVFYpQ/viewform>
Légyszi ne várjatok vele az utolsó pillanatig, ezzel megkönnyítve a
munkánkat.
Max 55 fő vehet részt az edzőtáborban, a többieknek ajánljuk a nyílt edzést
és a másik kollégiumot. (Kb. 900 m a két kolesz távolsága). A határidő
azért módosult szombatra, hogy akik nem férnek bele a létszámba még
vasárnap tudnak jelentkezni a nyílt edzésre és a másik kollégiumban tudnak
foglalni szállást.
Pénteken úgy tervezzétek az indulást, hogy sprint edzés Kecskemét
belvárosában, rajt 15.00 óra.

*Nyílt edzés 02. 24-én szombaton. *(Ágasegyháza, Platter)
A szombati edzés ugyan azzal a központtal lesz kialakítva mint a válogatott
edzőtábor.
Délelőtt a terep Északi részén lesz a válogatott edzés és a Déli részén a
nyílt edzés, majd délután fordítva.
Csatolva a kiírása, *jelentkezési határidő február 18. vasárnap 24.00*
Nevezni és szállást foglalni (akár már péntekre is) az e-nevezésben tudtok
és ott találjátok a pálya adatokat is, de ide is csatolom. A kezdőknek
kérjetek összpontos térképet!
Nyílt tájfutó edzés :: Esemény adatok - E-nevezés.hu (e-nevezes.hu)
<https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/716>

*BL-4 futam és TTEV-6 futam 02.25-én vasárnap*, Gödörállás.
Ide mindenkinek önállóan kell nevezni, a válogatott edzőtáborban
résztvevőknek is!
Csatolva a kiírás/értesítő.
*Nevezési határidő: február 21. szerda 24.00*
Nevezés az e-nevezésben:
Bajnokok Ligája IV. és TTEV 6. forduló :: Esemény adatok - E-nevezés.hu
(e-nevezes.hu) <https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/718>
Középtávú pályák várnak benneteket, a technikás terepen.

Várjuk a jelentkezéseket!!!

Köszi, Gera Tibor (70-3348367)