[Tajfutas] Sprint Tusa 2024

Tamás Magyar magyar.g98 at gmail.com
2024. Feb. 4., V, 14:02:24 CET

Kedves Sporttársak!

Pontosan két hónap múlva várunk mindenkit szeretettel április 4-én a *Sprint
Tusán*, az év első hazai sprint versenyén, az általánostól eltérő módon egy
csütörtök délutánon az iskolai tavaszi szünetben.

A verseny új térképen Tatabányán kerül megrendezésre, az első futam WRE és
országos rangsoroló, egyúttal a Sprint Liga első fordulója. A második futam
egyes kategóriákban speciális szabályokkal döntőként funkcionál
tömegrajttal, és rajt előtti szakaszválasztással (course choice).

A kiírás elérhető az adatbankban
<https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/8230> és csatolmányban,
az első nevezési határidő március elsején jár le az E-nevezésben
<https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/677>, legyünk minél többen!

A rendezőség nevében jó felkészülést kívánva:

Magyar Tamás

versenyelnök