[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 9. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Sze. 28., Cs, 01:43:47 CEST

Sziasztok,

Túléltük a versenyt, a buszok, autók és vonatok lerobbantak, ennek
ellenére mindenki odaért a nullidejére a versenyre. :)

Ezzel a feladattal kezdtünk:

https://drive.google.com/file/d/1zI6LQuMyUGgV7O836x2oqhoAHfUDuF-f/view?usp=sharing

Egy közbenső állomás:

https://drive.google.com/file/d/1ySjmHtRWaviqEsFREhpEdJN_NEcduqbG/view?usp=sharing

Az eredményeink (kivonat):

https://drive.google.com/file/d/1Nqy-_64Wu20yk2hZsq-I23HG6GK6VS-o/view?usp=sharing

Az olvasható ki a táblázatból, hogy néhány kivételtől eltekintve nagyon
indiszponáltan kezdtük a fordulót. Lásd. sok piros négyzet. A második
körre mindenki lehiggadt és odafigyelősen versenget.

A tavalyi 11. fordulóban az alábbi felhívást tettem:

"Gyertek, segítsetek nekem ebben a küzdelemben. Ne gondolkodjatok a
feladaton, nyomjátok le a "Z"-t (8x5) negyvenszer, a lehető leggyorsabban.

Én ezt teszem/tettem a mai "játékban". http://torus.yq.cz/

Slava .....

Volodymyr Vakulenko, költő, gyermek könyvek írója R.I.P. :( "

Ez úton üzenem a versenyben szereplő druszámnak, hogy a tavalyi segítség
kérésem arra az egy alkalomra szólt, és a tettem a verseny
végkimenetelét nem befolyásolta.

Gratula Éles Andrásnak (GOC) az 5. helyezéséhez és a legjobb ői
versenyzőnek, Pózna Anának is, aki a 81. helyen zárta a futamot. 428
induló volt virtuálian jelen a világ minden tájáról. Köszönet Mihóknak
az újabb meglepetésekhez.
  Befordúltunk a célegyenesbe, már csak két forduló számít bele a magyar
bajnoki helyezések eldöntésébe. Még van egy pici esélyem az összetetben
a 9. helyemről feltornászni magamat a 6. helyre. Gyakorlás, szerencse és
merészség kell hozzá.
Héééééé IOF! Mikor  rendeztek belőle e-Tempo Világbajnoságot?????