[Tajfutas] Suzuki Esztergom

csokis3 csokis2 at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 15:59:34 CEST

Csatlakozva az előttem szólóhoz, én is csak dicsérni tudom Matyit és
csapatát, nagyon élvezetes három futam volt, és bár lehet, hogy a tavalyi
hidegben jobb volt futni, de most jobban esett a Duna, meg a két futam
közti fagyi és sör.

Még egyszer köszi:

Csokis Péter

Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com> (időpont: 2023. szept. 11., H,