[Tajfutas] ROB EH

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 13:17:10 CEST

Támogatom, többesszámba téve, amit Miksi egyesszámban írt
(korosztályokkal). Továbbá: én sem szeretem (enyhén szólva) az ilyen mozgó,
vagy akár nem mozgó bannereket. Pláne, ha a változtatás következtében már
nem jelennek meg fent jobbra a soron következő versenyek, ami eddig olyan
jó volt, hogy azonnal látta az ember a legközelebbi versenyeket és nevezési
határidőket, és nem kellett emiatt a versenynaptárral bíbelődni.

Üdv.
Kéri Gerzson

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023.
szept. 11., H, 11:58):