[Tajfutas] SUZUKI-Esztergom Kupa versenyértesítő, nevezési információ

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2023. Sze. 3., V, 23:05:59 CEST

Kedves Sporttársak!
Az idén 2023. szeptember 9-10-én jövő hétvégén kerül megrendezésre a SUZUKI-ESZTERGOM KUPA, ami egyben a 2023-évi Sprint Liga döntő is.
Ez a verseny kiváló felkészülési lehetőség a Rövidtávú és Sprint Váltó Országos Bajnokságra
A versenykiírást, versenyértesítőt, pályaadatokat az alábbi linken tudjátok megtekinteni:
https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7883 <https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7883>
https://homokbucka.hu/ <https://homokbucka.hu/>
Nevezni az E-nevezés rendszerében szerda reggelig tudtok, majd a rajtlista megjelenése után az üres helyekre.
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/576 <https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/576>
Kövess bennünket a facebookon és az instagramon:
https://www.facebook.com/robesztergom2022 <https://www.facebook.com/robesztergom2022>
https://www.instagram.com/suzuki_esztergom_kupa_2023/ <https://www.instagram.com/suzuki_esztergom_kupa_2023/>
A verseny mind a két napján kiváló térképeket vehettek majd kezetekbe és kiváló pályákon futhattok, amit Forrai Gábor, Forrai Miklós helyesbített LIDAR alapról és tűz ki számotokra.
Várunk sok szeretettel szeptember 9-10-én Esztergomban!
Homokbucka Egyesület rendezői
Tel: +36-30-206-8535
https://homokbucka.hu/ <https://homokbucka.hu/>