[Tajfutas] karantén ismét

László Pap paplaco56 at gmail.com
2023. Sze. 3., V, 22:30:36 CEST

Aki akar, tud csalni a mai technikai szolgáltatások révén. Én a minimális
okostelefonos tudásommam is legalább két technikát kiokoskodtam.
De ne higgye senki, hogy ez a 50-50-70-80 kategóriákban ez lesz
mindennapos. 😀
Tehát ezt a karantén hisztériát el kéne felejteni. (Mert ez egy f at szság)
Ok, országos és világbajnokságokon biztos fontos a 80 fölött induló négy
főnek karantént csinálni, mert ott éles a harc a dobogóért. 🤪😂🤣😂🤣

Lacó

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 2., Szo
12:40):