[Tajfutas] Off: Nyíregyháza tájfutói

László Pap paplaco56 at gmail.com
2023. Okt. 27., P, 19:12:38 CEST

Nagyon szuper környezetben, teljes figyelmet lekötő versenyt rendeztetek.
A versenyek hevében megfeledkeztem egy kis túrista kályha átvételéről.
Nagyon kellemetlenül éreztem magam, hogy csak hitegetésnek érezhette a kis
csomag átvételét.
Az illető Levelen lakik, de Nyíregyháza déli részén dolgozik.
Ha lenne közületek vállalkozó, hogy egy 1 kilós , 30x40x4 cm-es csomagot
atvegyen és elhozza nekem a Szparira Gántra, nagyon megköszönném.
Amint jelenkezik magánban valamelyikőtök, továbbítom az illető
elérhetőségeit, hogy "szemtől szembe" kapcsolat legyen. Tel számom: 06 20
356 2055
Jelentkezőt nagyon remélve: Lacó