[Tajfutas] POCSB

Tibor Gera geratibi64 at gmail.com
2023. Okt. 16., H, 19:34:06 CEST

Sziasztok!

A nagyon "kieső" pont szerintem nem volt fer. Nem hiszem, hogy ezzel
előrébb visszük sportágakat, hogy elvesszük a kedvét az indulóknak a
POCS-ról, ami amúgy is nagyon megosztja a véleményeket. A részleteket már a
többiek leírták, hogy miért nem volt igazságos.
Nekem a 80-as évek (79-ben kezdtem) jutott eszembe, amikor
rendszerek voltak az óvások és teljesen divat volt a pontokat jól eldugni
ami a szerencse faktort nagymértékben növelte.
Ha én lettem volna az ellenőrző bíró, biztos nem engedtem volna meg a
teljesen kieső pontot, a térkép sarkában a zöldbe betenni!

Gera Tibi

Szieberth Péter <szieberthpeter63 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt.
16., H, 16:29):