[Tajfutas] segítség kérése kutatáshoz a lista minden olvasójától

Beatrix Geosits geosits.beatrix at gmail.com
2023. Okt. 16., H, 13:49:08 CEST

Kedves Lista Tagok!

Mindannyiótoktól szeretnék segítséget kérni, egy kérdőív kitöltéséhez.

Van egy aktuális kutatásom, mely első körben az ELTE PPK tájfutó szakedző
alapképzésére készítek el.
De úgy terveztem a kutatást, hogy a továbbiakban kiterjesztem több
sportágra is, azért, hogy összehasonlíthatóvá váljanak a sportágak, és a
sportolók.

Kutatási területem több évtizede a mentálhigiéné, a lelki egészség és annak
védelme. Azt gondolom, hogy a szeretett sportágunk ebből a szempontból egy
protektív tényező az emberek életében. Ezt szeretném objektívvé,
számszerüsíthetővé tenni a mellékelt kérdőívemmel.

A másik célom a kutatással, amit inkább elvi célként tűztem ki, hogy a
tájfutás, mint sportág felkerüljön a sportkutatások palettájára, legyenek
elérhető szakirodalmak. Ehhez pedig nekünk - tudósoknak, sporttudósoknak
kell megnyilvánulnunk, publikálnunk. Ez rendkívül sok energia, és sok
együttműködést is igényel.

Tehát, fontos lenne számomra, hogy minél több tájfutó töltse ki a névtelen
kérdőívet.

Kedves Lista Tag!
Amennyiben edzőként is tevékenykedsz, vagy vannak a környezetedben
tájfutók, kérlek, segíts, hogy minél több sporttársunkhoz eljusson a
kérdőívem.

Itt a link, és csatolva a QR kód is hozzá:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe19dBfBF878UGUKOtbm4QCfzEpkcd0I3NsMWlM9bucK0iAXg/viewform

Köszönöm előre is mindenki segítségét.

Geosits Bea

SZT