[Tajfutas] POCSB

Oszlovics Ádám oszlovics.adam at gmail.com
2023. Okt. 16., H, 00:49:48 CEST

Üdv!

Szerintem a rutinos pocsb indulók mind fel tudják sorolni, hogy mire kell
odafigyelni az osztásnál, edzésen jó esetben gyakorolta is, akár még a
belépés előtt is elismétlik egymás közt, aztán a verseny/osztás hevében
homokszem kerül a gépezetbe...
Az eredménye rossz esetben DQ, enyhe esetben +10-15 perc és egy rossz
szájíz, dobogó bukta.
Sokan gondolhatják úgy, hogy minek jöttünk el, miért költöttünk egy tank
benzint, szállást azért, hogy hagyjuk magunkat meg...vezetni. stb

Ráadásul ha elhinném az öltözői pletykákat, hogy a legtöbb pályában miért
volt a 47 vagy a 80 bekarikázva durván mindentől távol, akkor biztosan
felszaladna a zsibbadás a hajszálaimon vagy 200 Ft-tal...

Zsolt sincs egyedül azzal a véleményével, hogy ez hozzá tartozik a
műfajhoz, tetszettek volna figyelni...
...de szerintem nem okoskodni kéne, hanem pontosítani a szabályokat (van
pár ötletem), mert az ilyen versenyek csak újabb szöget ütnek a koporsójába
ennek az amúgy is sokak által érthetetlenül OB rangra emelt játéknak.

Tényleg jó a sportágnak, ha a legjobbak helyett a 2. liga képviselői
lesznek dobogósok? Mekkora értéke van egy ilyen győzelemnek? Mivel OB,
jövőre is muszáj indulni, vagy többen inkább úgy döntenek, hogy oké, ez
volt az utolsó?! Remélem nem...

Szóval én speciel szeretem a pocsot, de nem így!

Béke
Oszi