[Tajfutas] POCSB

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2023. Okt. 15., V, 18:36:34 CEST

Én is sokat gondolkodtam, hogy szóvá tegyem-e, de akkor már... Szóval, értem én, hogy ez így tök szabályos pálya volt, meg hogy nekünk kellett volna figyelni, de azért tetemre hívnám a pályakitűzőt, pusztán abban a kérdésben, hogy ezt jó poénnak szánta-e? Csak hogy értsem a motivációt.

Ha igen, úgy érzem, nem egyezik az ízlésünk humor terén. Ha nem, akkor meg pályakitűzés terén.

Nem, nem volt az, és sötét árnyékot vetett az amúgy kifejezetten élvezhető, tök jó versenyre. Ráadás Sólyom észrevétele, ami már a tényleges szabályosságot feszegeti.

D.