[Tajfutas] Értékeld a hétvégi ob-kat az új versenyértékelő alkamzás tesztjén!

Sámuel Fekete feketesamu at gmail.com
2023. Okt. 15., V, 16:00:00 CEST

Sziasztok!

Az utóbbi hónapokban egy egyetemi projekt keretében az MTFSZ megbízásból
belefogtam egy versenyérétkelő alkalmazás fejlesztésébe. Ez a projekt most
érkezett el egy olyan ponthoz, hogy egy éles teszt keretében ti is
kipróbálhatjátok. A Hosszútávú Országos Bajnokság és Pontbegyűjtő
Csapatbajnokságot már tudjátok értékelni az alkalmazásban, mely a Pontoz-O
nevet kapta, és a következő linken érhető el: https://pontozo.mtfsz.hu/
A verseny értékelésére a következő 7 napban van lehetőségetek.

Mivel az alkalmazás még fejlesztési fázisban van, hibák és hosszabb
töltések előfordulhatnak. A teszt elsődleges célja az alkalmazás
terhelhetőségének és teljesítményének mérése, de természetesen a
felhasználók véleményére is kíváncsi vagyok, ezeket az alkalmazás főoldalán
szereplő linken adhatjátok le.

Az értékelési szempontok sem véglegesek még, sőt, mivel az értékelő
felhasználók rajthozállásának ellenőrzése még fejlesztés alatt áll, bárki
értékelheti a versenyt, nem csak az indulók. Habár a projekt hosszútávú
célja az, hogy visszajelzést nyújtson a versenyrendezőknek, a mostani
tesztüzemben csak az a cél, hogy minél több felhasználó kipróbálja.

Üdv,
Fekete Sámuel