[Tajfutas] lazarus - szolgalati kozlemeny - javitva

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2023. Okt. 13., P, 14:28:35 CEST

Sziasztok,

Biztos kicsit félreérthetően fogalmaztam:

Aki már a lista tagja, (kapja a hírleveleket, esetleg az archívumot olvasgatja stb.) annak _SEMMI_ teendője!!!

Aki új "előfizetőként" szeretne csatlakozni, annak lesz dolga ezentúl: az nem tudja majd feliratkoztatni magát "automatikusan" a listára (eddig a feliratkozási igényre, egy sima jóváhagyásom után ment a listatagság elfogadása - és csak azt ellenőriztem, hogy a név/email alapján valós tájfutó személy-e  a csatlakozni kívánó.

Mostantól azt kérem, hogy minden _ÚJ_ csatlakozni kívánó tájfutó, küldjön nekem privát levelet az ellenőrizhető adataival, és azután lehet majd csak listatag.

Semmi diszkrimináció nem várható részemről... (pontosabban: mégiscsak, hisz a szpemmerektől próbálom védeni a közel 600 fős társaságunk - legyen az mesterséges intelligencia, nigériai kéregető, vagy álgyógyszerárus vagy sajtkészítő :-)

KB

Dr. Kovács Béla
egyetemi docens
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu