[Tajfutas] lazarus - szolgalati kozlemeny

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2023. Okt. 13., P, 11:12:00 CEST

Kedves Mindenki (főleg, azok, akik még _nem olvassák_ ezt a fórumot, mert még nem "előfizetők" ! :-)

A tajfuto levelezési listára (és a többi általam kezelt levlistáinkra is) az elmúlt hetekben rengeteg(napi szinten akár többszáz AI által létrehozott előfizetői feliratkozási kísérlet/próbálkozás történt... (olyan is volt amikor a "visszautasító levelemre" kaptam magyartalan, érezhetően gép megfogalmazású levelet - nem sima gugli-transzlétet) - nagy valószínűséggel szpemmelési adathalászat céljából.

A fentiek miatt, aki szeretne felkerülni a listára, kérem személyes, nekem szóló levélben keressen meg ezzel az igényével: megadva (ha van) a tájfutó "versenyengedélyét/regszámát is" vagy klubját, leellenőrizhetőségét, elérhetőégét is... (nem mindig tudom, hogy ki van a dzsokijuving at gmail.hu mögött elrejtve :)

Természetesen a leendő feliratkozók ezt a levelet nem olvashatják, így kérlek benneteket, ha a tájfutás nemhivatalos hírei után érdeklődővel találkoztok, hintsétek el a fenti infómorzsákat! (remélem még nem jutott be semmilyen csattdzsípítí-s előfizető a szűrőmön át (igaz nem Turing tesztet végeztem, csak a JPÉ-t vettem igénybe eddig a szűrésre))

KB

Dr. Kovács Béla
egyetemi docens
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu