[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 11. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Nov. 29., Sze, 16:08:42 CET

Sziasztok,

Óbudán járunk a dombok között. Pici dombok között.

Sajna elszúrtam az egyik szakaszt. Nem kicsit, nagyon.

Gyermeki pályák. Minden fiatal, kezdő tájfutónak ajánlani tudom.

Ez volt a HTTT2023 magyar bajnoki forduló utolsó köre. A decemberi
fordulóval a nemzetközi csatározás is lezárul.

Ott és akkor mindenre "Z"-t fogok nyomni.

Köszi Mihók. Csak egy ember van talpon e vidéken.

http://torus.yq.cz/

Slava ...