[Tajfutas] utalások

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Nov. 14., K, 13:01:47 CET

Sziasztok!

Nem tudom, miért jó nekünk, hogy annyira hízlaljuk a bankokat, elég dagik a
vezetőik amúgy is. A versenyző átutalja a nevezési díját az egyesületének,
az egyesület a rendezőnek, ez így a bankoknak dupla haszon. Miért nem lehet
rövidre zárni? Főleg olyankor, ha csak kevés ember és egyénileg nevez
valamelyik egyesületből. Törvény van rá, hogy az egyesületekkel kell
kifizettetni a nevezési díjat, akkor is, ha nem az
egyesülettel neveztetem be magamat, hanem egyénileg nevezek? Így történt a
Spari nevezési díjam rendezésével, most a Boróka nevezési díjamat szeretném
utalni, de megint nem tudom, hová kell utalnom. Pedig nagyon nem szeretek
sokáig adós maradni. (Az e-nevezésben lehetséges bankkártyás fizetés nem
szokott működni nálam.)

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson