[Tajfutas] Bócsa térkép

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Nov. 12., V, 15:30:56 CET

Kedves Vargánya!

Igazad van. Ezek szerint nem észleltem azt az ösvény, ami a bekerített
objektumok között halad el, és még délebbre sodródtam. Elnézést a listától,
és a rendezőktől, az előző levelemet visszavonom.

Ilyesmi azért nem nagyon szokott velem előfordulni, esetleg 10 évenként
egyszer, hogy lemegyek a térképről.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

János Varga <varga.t.janos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 12., V,