[Tajfutas] Bócsa térkép

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Nov. 12., V, 08:52:36 CET

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy aki nem elég profi, hanem ilyen nehéz terepen
kicsit hülye és 100 m-nél jobban is eltávolodik olyan irányba, ahol már
nincsenek pontok, szabad-e, hogy a térképen ábrázolt tereprésztől olyan
nagy mértékben történő eltérést tapasztaljon, mint ami itt van? Az 52 és 62
kódú pontoknál délebbre kerülve sok-sok tanya közé értem (több épület, nem
csak egy mint a tájfutó térképen, kimustrált teherautók stb, a kerítés
romokban, enyhén szólva) amik nincsenek rajta a térképen, és ettől teljesen
megzavarodtam. Meghiúsult az a tervem, hogy egy kerítés saroknál
azonosítsam a helyet, hogy hol is vagyok, és milyen irányba kell keresnem a
pontomat. Mellékelem ennek a résznek egy kis kivágatát, összevetve 2
változatban: a Google ábrázolását és a tegnapi Boróka Kupa térképén történő
ábrázolást.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson