[Tajfutas] AI (mesterséges intelligencia)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Nov. 7., K, 19:17:24 CET

Sziasztok!

Nem érdekel-e esetleg valakit ez a holnap esti, tudomány ünnepi nagyon
érdekesnek tűnő előadás a mesterséges intelligenciáról? Nagyon magas IQ-jú
szakember tartja, elképzelhető, hogy Mensa tag. A terem már megtelt, de nem
egészen, mivel én +1 főt is regisztráltam, csak kiderült, hogy az illető
mégsem tud eljönni. Az első jelentkező megkapja az így felszabadult helyet.
Természetesen nem kerül semmibe a részvétel.
https://mta.hu/esemenynaptar/2023-11-08-mesterseges-intelligencia-tudomany-vagy-technologia-5145

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson