[Tajfutas] Spari Kupa gyerekszállítás

László Pap paplaco56 at gmail.com
2023. Nov. 6., H, 09:14:51 CET

A lenti parkolót utolókként elhagyva egy hatalmas sártengert hagytunk
magunk után.
Ha felengednek 250 autót, akkor mindkét réten iszapbirkozás lett volna.
Én is berzenkedtem a dőntés ellen, de így utólag indokolt volt.
Lacó

Németh Csaba <nemethcs999 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 6., H
7:57):