[Tajfutas] Őszi Spari parkolás

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Nov. 3., P, 19:34:46 CET

Szerintem még csak intenie sem kell majd, ajánlani fogják neki a helyet.

De érdemes kicsit távolabbról tekinteni a dologra, főleg a vasárnapi napra
vonatkozóan.
Adott egy 300 négyzetkilométeres hegység, amiből nekünk pont egy olyan 2
négyzetkilométer kell, hogy lefussuk a 3-4 km-es pályáinkat, ahová csak a
kocsi amortizációja árán lehet bejutni úgy, hogy közben a szembe jövő
kéktúrázók orra alá pöfögtetjük a károsanyagokat.
Ez nekem nem tűnik sem zöldnek, sem sportnak.

Üdv,
Skuló Marci

Miklós Mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. nov. 3., P,
19:15):