[Tajfutas] Köszönetnyílvánítás

József Bugár jozsefbugar at gmail.com
2023. Május. 31., Sze, 11:21:11 CEST

T.Lista!
Ezúton is szeretnénk megköszönni a DVTK rendezői, különösen Zsigmond Judit,
Zsigmond Száva, Pintér Ábris, Emmer Gyuri, Balabás Péter Gergő hatalmas
segítségét, amit a fiam Bugár Gergely érdekében tettek.
Még a szombati futamon, az 56. percnél egy olyan nagyot esett, úgy beverte
a fejét, hogy utána már csak kóvályoghatott a szinte már üres
erdőben(utolsó előttiként indult).
Nem is tudott egyedül bejönni a célba. 112 perc múlva eljutott a céltól kb.
1,5 - 2 km-re levő pontra, ahol a bontó megtalálta. Kimentünk érte (a
fenn felsoroltak) és az erdészet terepjárójának segítségével sikerült
behozni őt.
Mentő, megyei kórház trauma, CT, intenzív osztály következett. Vizsgálatok
után az derült ki, hogy sajnos a veséje nem működik rendesen. 2 dialízis
után ma átszállítják a budapesti Szent Imre kórház nefrológiai osztályára,
ahol nagyon remélem, hogy beindítják a veséit.
El nem tudom mondni, hogy mennyire hálásak vagyunk mindenkinek, akik
segítettek, de sajnos nem tudom mindenkinek nevét.
Köszönjük!
Jenei Margit, Bugár József