[Tajfutas] Új TempO Simulator verseny

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Május. 30., K, 14:39:29 CEST

Sziasztok,

A holnapi HTTT2023 5. fordulója előtt egy kis bemelegítésre invitállak
titeket.

http://temposim.yq.cz/

Svédországba megyünk. Bosse Endborg, 68 éves tájfutó saját kertjébe.
Hellefors 2023 garden.

https://eventor.orienteering.org/Athletes/Details/37094

Megnézhetjük, hogy náluk nem dívik az "én házam, az én váram" kifejezés.
Nem ismerik a kerítést és ott is amortizálódnak az épületek.

Az első feladat alapján egy könnyű kis játéknak ígérkezik a pálya
teljesítése, de ez nem így van. Kösd fel a gatyádat. Én nem húztam meg a
nadrágszíjamat, csúfos vereség lett belőle.

Kitérő. Csak erős idegzetűeknek. :) Célba értem azon a pénzdíjas
versenyen, amire esélytelenül 2021 decemberében neveztem be. Azt még nem
tudom, hogy az edzőm (kivitelező) mikor kapja meg a rendezőktől a
honoráriumát.

A mellékletben látható néhány szintmetszetem. (A háztetőm Mekka felé
néz.) Érdekelnének a tapasztalataim? Keress bátran.)

Slava ...

Janó (Respect Viktor Traski, Sándor Fegyir and etc.)

Name: Szintmetszetek_napelem.jpg
Type: image/jpeg