[Tajfutas] 10MILA - Skellefteå

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Május. 21., V, 21:21:03 CEST

Sziasztok,

Köszönet a tájékoztató levelekért. A kapott információkból egy kis
összeállítás-

Zárójelben a indulás - célba érés helyezési száma, indulás - célba érés
időhátránya.

Máramarosi Rita Espoon Suunta 1  (11-11 helyezés, 5-10 hátrány)

Czakó Boglárka Eksjö SOK 1 (23 helyezés, 4 hátrány) első futó

Sárközy Zsófia női futamon IFK Lidingö SOK 1 és hajnalban a fiuknál IFK
Lidingö SOK /OK Ravinen
<https://eventor.orientering.se/Events/StartList?eventId=43111&organisationId=302>3
(65-34 helyezés, 5-9 hátrány)

Jónás Ferenc Turun Suunnistajat 1 (52 helyezés, 3 hátrány) első futó

Bujdosó Zoltán Turun Suunnistajat 1 (kizárták a csapatot ?? helyezés, 7
hátrány)

Horváth Csongor OK Linné 3 (59-58 helyezés, 68-85 hátrány)

Gerber Csaba Halden SK 2 (54-33 helyezés, 12-13 hátrány) Az éjszakai
"Király" pályán, 16 km !!!!!!!!!!!!!!! Ez nagyon megsüvegelendő
teljesítmény.

Ormay Mihály Lappeen Riento 1 (65 helyezés, 4 hátrány) első futó

Nagy Péter Lappeen Riento 1 (78-78 helyezés, 62-77 hátrány)

Gönczi Péter Södertälje-Nykvarn OF 2 (67-63 helyezés, 103-109 hátrány)

Itt kereshettek rá a részletekre: http://online.10mila.se/

Ez volt a legészakabbra rendezett 10MILA.

Erről jut eszembe, hogy 1982-ben páran jártunk a Norrbotten-i
O-Ringenen. Azt még ennél a helyszínnél is északabbra rendezték,
Bodenben. Az egyik napon elvittek minket a sarkkörre is. Dosek Toncsi,
Molnár Gáza, Kuron Gyuri.

Az O-Ringen negyedik napján értem el a legjobb helyezésemet az elitben,
26. lettem. Jörgen  Mortensson nyert 62:01-el, az én időm 69:50. (kb. 90
indulóból)

Érdekesség jövőre: 2024-től éjszakai szakaszok is lesznek a női váltóban
a Tiomilán. A férfi és a női osztályban is szünet lesz három szakasz
után, a váltók pedig üldözőrajttal folytatódnak a negyedik szakaszon. (??)

A 2024 évi versenynek Kungsängen katonai kiképző tábora adott volna
otthont. Egyet találhatsz, hogy miért kellett váratlanul más helyre
vinni az eseményt. (2022. novemberében született ez a döntés)

Slava ...