[Tajfutas] Honvéd Kupa

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2023. Május. 7., V, 22:00:19 CEST

Sziasztok!

Köszönjük szépen, hogy eljöttetek a *35. Honvéd Kupára* ( előtte Schönherz
emlékverseny )! Gratulálunk a dobogósoknak és minden olyan versenyzőnek,
aki sikeresen teljesítette a pályákat ebben a hirtelen jött melegben!
Reméljük, voltak köztetek szerencsések is, és a kiosztott sorsjegyeknek
köszönhetően + nyereménnyel indulhattatok haza!

Az eredményeket böngészhetitek az Adatbankban:
https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7910
Hamarosan a Routegadgeten is elemezhetitek a pályákat.

Kérünk Benneteket, hogy ellenőrizzétek az E-nevezésben a számlaigényeket,
amennyiben szükséges végezzétek el az összerendeléseket.
Május 10-én szerdán küldjük ki a számlákat a nevező rendszerben megadott
E-mail címekre. Kérjük azokat a számlán megadott határidőig
egyenlítsétek ki! Bankkártyás fizetést is tudtok még kezdeményezni szerdáig!

Jó pihenést Mindenkinek!

Legközelebb egy hónap múlva ( június 4-én vasárnap ) várunk Benneteket a
három megyés (Vas-Veszprém-Zala ) középtávú és váltó bajnokságokon
Szentgálon.

Üdv.
Rendezőség