[Tajfutas] At the foot of Arthur's Seat - HTTT 2023 3. forduló, rövid értékelés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Már. 30., Cs, 01:13:30 CEST

Sziasztok,

A teljesítésem végén a 40. helyen álltam, innen csúsztam szép lassan a
nap folyamán egyre hátrább. A végén a 139. helyen zártam a 488 fős
mezőnyben.

Ben Kyd (GBR), a kedvencen nyert. Dicséretes a fiuknál Pintér Ábel
(DVTK) 13. helye valamint Éles András (GOC)  15. helyezése, és a
lányoknál Surányi Kinga (Denevér Egyesület) 70., míg Darics Nikolett
(SKS) 84. helyezése.

Várnám a nevelő edzők véleményét, hogy ezt a játékos virtuális versenyt,
hogyan tudják beépíteni pl. a térképi ábrázolás, jelkulcsok, szimbólumok
oktatásába/gyakorlásába? Hogyan végzik el a kiértékelést és a
tanácsadásokat.

Webinárium keretében?

Kora délután már tudtam, hogy van két hibám, amiket kis figyelemmel
hozni lehetett volna.

Három pálya egy-egy feladata: -közük van-e a két rontott feladatom? A
lent csatolt speciális eredmény kimutatásban megnézhető. Sok jó dolgot
tud a háttérben futó program.

Ez volt az első feladat:
https://drive.google.com/file/d/1A0WZXlf5vTs5Y6Cb-9u8KI3N2xnmKo0t/view?usp=share_link
Már tudjátok, hogy A-B-C-D-E-F vagy Z
A másodikból is egy:
https://drive.google.com/file/d/1Lf8P8XAapWC2XIEtP4BCUcoG-5e__kF2/view?usp=share_link
A negyedikből is egy?
https://drive.google.com/file/d/1LtyXCqMwsph1myO-QsqBviGL_S7nvtTN/view?usp=share_link

Az eredmény egy részlete, csak magyar versenyzőkkel, mutatóba:
https://drive.google.com/file/d/1Rt2EKIlQoEeWmjORa2LL0U7aZUUUMncg/view?usp=share_link
A végére egy részidős eredmény kimutatás  részlet:
https://drive.google.com/file/d/16QhlX4WabSisEDHkpJpc2feMvE9zgLVs/view?usp=share_link

Slava ...
Janó    (CV90)
Kitérő: emlékeztek-e még Mathias Rust-ra, aki 1987-ben egymotoros, merev
szárnyú, kis repülőjével meglepetésszerűen landolt a moszkvai Vörös téren.

Kitérő: IOC döntés/javaslat
https://olympics.com/ioc/news/ioc-issues-recommendations-for-international-federations-and-international-sports-event-organisers