[Tajfutas] MTFSZ tagszervezetekhez kérés

Szakal Peter szakip999 at gmail.com
2023. Már. 26., V, 20:28:49 CEST

Sziasztok,

Köszönöm a sok választ a kiküldött körlevélre, de van sok tagszervezet, aki
nem reagált a levelemre. Kérlek titeket, ha nem kaptatok tagszervezetként
egyeztető levelet tőlem, akkor küldjetek egy e-mail címet nekem.
Természetesen ha az egyesületi kontaktok már visszajeleztek nem szükséges
írnotok. (Aki pedig látta, hogy írtam, csak nem jutott rá ideje, szintén
írjon legalább egy OK-t).

Köszönöm a segítségeteket a nyilvántartás frissítéséhez.

Szakál Péter (Richárd) Ha a nyilvántartási nevet nézzük :)