[Tajfutas] Miért jó a 7.500-as méretarány?

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2023. Már. 26., V, 13:28:39 CEST

Szia Boxi!

Igazad lehet az állandóan szemüveget viselők nevében. Én viszont csak
aprólékos térképolvasáshoz hajtom le az olvasó szemüvegem, ezért nekem igen
nagy segítség volt a nagyított térkép, a 10000-shez képest sokkal több
mindent láttam szabad szemmel is.
A fiatalabb szeniorok (kb. 40-50 között) már nem látnak olyan élesen, de
még nem biztos, hogy hordanak szemüveget. Nekik is jól jöhet az ilyen
méretarány.
Szóval van létjogosultsága a "figyelmességnek", érdemes körüljárni a témát
az érintettek körében, akár korosztályok függvényében is. Tudom, hogy ez
most is tényező, de most a legidősebbek kapják a nagyobb nagyítást, ezek
szerint nem biztos, hogy csak ennek kell lenni a szempontnak.
Boxi, például a te leveledet el tudtam olvasni szemüveg nélkül, az enyémhez
fel kellett vennem😉.
Orsi

Bozán György <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 26.,
V, 12:52):