[Tajfutas] Nógrád Nagydíj - új információk

Kovács Gábor gabor01kovacs at t-online.hu
2023. Már. 25., Szo, 00:45:18 CET

Sziasztok!

Néhány új információ a Nógrád Nagydíjról:

- A tervezett pályaadatok olvashatók az MTFSZ és a verseny honlapján.
- Szombaton Flex-O kategóriát is rendezünk, kiírás az MTFSZ honlapon.
- Új terepfotók láthatók a honlapon a hosszútávú futam és az éjszakai terepéről.
- Várjuk a nevezéseket az éjszakaira is, aminek a terepe igazi kihívás. Bizonyos részein olyan mintha a Zajnát-hegyeket összemixelték volna Kaskantyúval, azaz lesz boróka hegyvidéki kiadásban.
- A szombati középtávú futam válogató verseny az F/N16, 18 és 20 kategóriákban (a 18-as és 20-as pályák megegyeznek). a vasárnapi hosszútáv pedig az F/N 16 és 18 kategóriákban.
- Közeleg az első nevezési határidő: március 27. hétfő. Nevezés itt.

Minden tájfutót szeretettel várunk!

SDS & BBB rendezők