[Tajfutas] Spari Kupa 2. napi pályák a RG-en - erről jut eszembe

istván juhász bofjp44 at gmail.com
2023. Már. 20., H, 12:09:07 CET

Egyetértek...a mai térképek többségén a domborzat ábrázolása  -lehet hogy
pontosabb - de számunkra (tájfutók) nehezebben  olvashatók, az apróbb
jellegzetességek régebben sokkal karakteresebben ( a tájfutók szemszögéből)
voltak ábrázolva....

Pisti

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. márc. 20., H,
10:25):