[Tajfutas] IOF webinárium a MapRun-ról

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Már. 13., H, 21:01:07 CET

és az április 20.-ai előadás is jónak ígérkezik. Tájékozódási
alapismeretek az iskolákban.

Slava ...

Janó, aki a mai napon kapta meg az áramszolgálató levelét arról, hogy
telepíthető nála a napelemes kiserőmű. Egy fázisú, 2kvA-s rendszer, 5
napelemmel. 14 hónap csúszás. A 100%-os támogatás helyett, már csak
70%-nál tartok és még nincs vége.