[Tajfutas] FW: Köszönet Tipo Kupa 1.nap

TipoMiksi tipomiksi at outlook.hu
2023. Már. 6., H, 19:41:52 CET

Köszönet!!!
Tisztelt sporttársaim!

A Tipo Kupa 1. napján versenyeztem F 80-as kategóriában Nordic bottal. A 6-os (45) pont után, még a meredek szakasz előtt elestem hanyatt a földre......Nem tudtam felkelni, talán 1-2 perc múlva jöttek versenyzők (4-5 fő), akik megpróbáltak felemelni, ami eleinte nem sikerült, akkor megkérdezték a nevemet és az egyik sporttárs befutott a Rendezőkhöz. Végül talpra állítottak, de csak segítséggel tudtam menni a 7-es (46) pont felé. Egy idő múlva már tudtam egyedül is menni, mondtam a leányoknak, hogy versenyezzenek tovább, MEGKÖSZÖNTEM A SEGÍTSÉGÜKET (sajnos miattam a versenyidejük rossz lett!).
Hamarosan jött 2 fiú segíteni a rendezőktől, de itt már önállóan be tudtam bicegni a célba .
Köszönöm mindannyiatok segítségét, sporttársi üdvözlettel sok sikert kívánok versenyzésetekhez:

Lohász Márton TIPO, F 80.