[Tajfutas] régi térkép

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2023. Jún. 28., Sze, 08:06:21 CEST

Ilyenből kettő is van, némi átfedéssel:

  *   Szent László-vize (Öregmalom), amin az Éjszakai OB volt 1998-ban,
  *   Szent László-vize (Rossz-kúti erdő), ezen meg valami Magyar Kupa, kb. ugyanabban az évben.

Emlékeim alapján nem vágyok vissza egyikre sem...

Szép, nagy, klasszikus lepedők, házi körülmények között be sem tudom őket szkennelni, legközelebb pedig jövő kedden leszek A3-as szkenner közelében. És persze, kölcsön is tudom adni.

D.