[Tajfutas] Ez melyik város melyik része?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Jún. 21., Sze, 16:52:55 CEST

Nekem azt írta Pach János, hogy Gdansk is lehet, idézem a levelét.  Mivel a
politika tiltott a listánkon, ezért a levél egy részét kipontoztam.

Kedves Gerzson!
Elvileg Gdansk is lehetne, mert oda is kirandultunk, vagy valami Varsohoz
kozeli kisvaros.
Mindenesetre az ul. Zamenhofa kornyeke, ahol a kollegiumunk volt,
meglehetosen lepukkant hely volt akkoriban. Emlekezetem szerint az egykori
gettóhoz tartozott, melyet porig romboltak. Ma mar nyilvan ra sem lehet
ismerni. Varso epul es szepul, dinamikusan fejlodik. Valamilyen rejtelyes
oknal fogva ott nem ..... ......az europai penzek nagy reszet, hanem
fejlesztesre forditjak. Kulonos emberek a lengyelek :-)
      Udv: janos