[Tajfutas] Ez melyik város melyik része?

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2023. Jún. 21., Sze, 10:04:29 CEST

A Mezsdunarodnaja Knyiga szovjet-orosz kultúrális-irodalmi kereskedőház. A logojuk jól kivehető a szatyron (lásd lentebb). Továbbá az “export" “import” és “Moszkva” szavakat is ki lehet olvasni. A két nehezen látható betű talán V/O ami külker vállalat megnevezés (внешнеторговое объединение).

Az MK-t 1923-ban alapítoták, így az 50 valószínűleg 1973-ra utal, vagy nem sokkal későbbre a szatyor újrahasznosítása esetén.

A szatyor készülhetett BNV, Könyvnap, vagy hasonló esemény okán.

A hídkorlát stílusa engem a Rákos patak környékére emlékeztet, ami összevágna egy városligeti 1973-as (utolsó) BNV-vel.

Sün