[Tajfutas] Ez melyik város melyik része?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Jún. 20., K, 15:42:33 CEST

Trapéz nadrág, szaszon frizura. Nekem is ilyen nadrágom és hajam volt az
1973-76 közötti időszakban. (15-18 évesen)

A többi passz.

Kitérő: Ökocídium vagy ekocídium? Egyre megy. A lényeg: Ne pusztítsd el
az otthonodat.

Előtte és utána: https://twitter.com/nexta_tv/status/1667619642162946048

Más: Készüljetek a HTTT2023 6. fordulójára. A miskolci TV torony
árnyékába megyünk. Talán ide:
https://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/22261/tipus/render

Slava ...

Janó