[Tajfutas] Parkolás KOB-VOB

László Kaján oldkajla at gmail.com
2023. Jún. 8., Cs, 06:21:20 CEST

Tisztelt sporttársak, kedves Gerzsont állandóan kritizáló mindettudók!

Ne higgyétek, hogy Gerzson egyedül van ezzel a véleménnyel, csak Ő az, aki
ezt el is mondja. Ezért úgy tűnik, mintha egyedül lenne a véleményével,, DE
NEM!
Ez nem felesleges "puffogás", hanem egy idős sporttárs teljesen észszerű
észrevételei, aki az általa nehezményezett kellemetlenségek miatt fel akar
hagyni ezzel a szép sporttal.

   1. A karantén szerintem is *teljesen értelmetlen az idősebb versenyzők
   számára*, ahol a versenyszellem még megvan, szerintem a verseny
   eredményét ez esetben egyáltalán nem befolyásolja. Én magam elviselem még,
   mert csak 71 éves vagyok, azaz viszonylag fiatal.
   2. Azt sem látom gondnak, ha netán a gyalogútjuk során betévednek az
   amúgy számukra teljesen ismeretlen és megjegyezhetetlen területre. A
   verseny során fogalmuk sem lesz (tapasztalatból tudom), hogy hol is volt az
   a pont, amit idejövet közben véletlenül megláttak. Saját amatőr
   tapasztalatból tudom, hogy kér pályán (pl. Vizsla Kupa) egymás után
   végigmenve ugyanazt a pontot más irányból fogva ugyanolyan, mintha még
   sosem láttam volna...
   3. És ami még fontosabb: fennen hirdetjük, hogy "*a tájfutás családi
   zöld sport*"...
      1. a focimeccsekre a csilliárdos futballisták is busszal, csoportosan
      érkeznek, míg a mi csodás "zöld" sportunk versenyzői 90%-ban egyenként
      (max. párban), egy-egy autóban... ez aztán a zöld sport!
      2. esetleg a gazdagabb egyesületek saját busszal - ritka, mint a
      fehér holló
      3. vagy az idősebbek, valóban zöldebbek, nem olyan tehetősek
      vonattal, busszal, kímélve a környezetet amennyire tudják, na ezeket a
      rendezők egyáltalán nem segítik, ha puffognak, még a listán
időnként ki is
      gúnyolják őket (vagy sunyibban magánban - aki magára ismer,
vegye is magára)
      4. és soha, semmilyen szállítás az állomásról/megállóból soha
      nincsen. Legalább volna egy FIZETŐS, ADOTT időpontról induló
valami, ami az
      időnként kilométerekre lévő versenyközpontba szállítaná ezeket az SZINTÉN
      EMBEREK-et. Mert Gerzson sem, és egyikük sem ingyen akarná ezt, hanem
      megfizetné.
      5. a Tájfutó Telekocsi jó gondolat, és valamennyire működik is, de ha
      cuccok is vannak (pedig vannak), akkor az ideális max. 3 ember egy 5
      személyes autóban, a 4 vagy 5 ember mellett a cuccaik (kis szék,
hátizsák,
      kaja) nem férnek máshogy be, így ís tele lesz a kocsi. Jó lenne,
ha minden
      versenyen az értesítőben legalább erre a "szolgáltatásra" kötelezően
      felhívnák a figyelmet, valami kiemelt helyen, pl. az odajutásnál.

Na ennyi egy még autót vezető lelkes amatőr gondolataiból, hogy nem
kizárólag Gerzson "puffog", hanem vannak mások is vannak...
Tudom, hogy ezután jönnek majd a kommentek, de - ha lehet - ne magánban
küldjétek, mert ha mások is olvassák, akkor talán kevésbé lesztek
"kemények", mint akik ezt maguknak pl. Gerzsonnal szemben megengedik.

OldKajLa F70
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one

<https://www.youtube.com/watch?v=4I8hvUFlJok>