[Tajfutas] Parkolás KOB-VOB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Jún. 7., Sze, 19:56:40 CEST

Kedves Barátaim!

Most már elárulom, ez az egyik oka, hogy elment a kedvem a tájfutástól: a
rajtkarantén a bajnokságokon. Maradjon meg esetleg az elit és az elsődleges
utánpótlás számára, de teljesen fölösleges a szenior kategóriák versenyzőit
is karanténre kötelezni, mert ott nincs olyan tét, mint 21-ben, 20-ban és
18-ban. Továbbá, idős emberek számára fokozottan kellemetlen a karanténba
történő kizavarás hosszú idővel a rajtjuk előtt. Aki ezt most nem érti,
majd ha öreg lesz, meg fogja érteni.

Más: Nem kellene, hogy a vonattal utazók számára a vasútállomásról a
versenyközpontba vezető hosszú gyalogutat még kerülő előírásával
tetézzék meg a rendezők, Szerintem nem okvetlenül kell a
versenyterületnek belefednie ebbe az útba. A kaposvári ROB-n én betartottam
az előírt nagy kerülőt, a vonaton velem együtt érkezők nem tartották be,
hanem átvágtak a templom felé. A zalaegerszegi ROB-n nem tartottam be, de
nem szándékosan, hanem azért mert nem volt navigátorom és nem tudtam teljes
mértékben memorizálni, hol szabad és hol nem szabad haladnom, hogy eljussak
a versenyre. Az esztergomi ROB-n olyan ideges lettem a javasolt kerülő
útvonal miatt, hogy az idegesség miatt nagyokat hibáztam a pályámon.

Üdv: Gerzson