[Tajfutas] köszönet

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Jún. 5., H, 07:51:24 CEST

Sziasztok!

Haboztam, hogy ezt megírjam-e, mivel idegen segítséget fogadtam el, ami
elvileg szabálytalan, de talán ilyen formában mégsem az. A
Vas-Veszprém-Zala Megyei (bocsánat, helyesbítek: Vármegyei) váltóbajnokság
nehéz terepén egy meredek lejtőn lefelé menet egyszer annyira megcsúsztam,
hogy az egyik lábam beszorult egy gyökér alá, és egyedül csak nagyon
keservesen tudtam volna kiszabadítani. Szeretném megköszönni annak a fiatal
versenyzőnek a segítségét, aki a lejtő aljáról felmászott hozzám és
kiszabadított a gyökér fogságából, ezzel jó néhány percet rontva saját
eredményéből.

Egyébként nem változott az az elhatározásom, hogy abbahagyom a tájfutást,
de úgy gondolom, néha kipróbálom magamat nehezebb érdekes pályákon.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson