[Tajfutas] egyesület keresése

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2023. Júl. 28., P, 21:30:28 CEST

Kedves Gerzson!
Nem, nyíltban nincs napi versenyengedély. Az e-nevezésben volt az utolsó
időszaki nevezési díj hibásan beállítva a kedvezményes kategóriában.
Javítottam, az érintetteknek újraszámításra került a nev.díj, illetve aki
fizetett, annak visszatérítésre a különbözet.

Üdv:
Ádám

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. júl. 28., P,
20:54):